4 Kasım 2009 Çarşamba

Bi Zahmet

Geçen gece bir arkadaşımla konuşurken bahsetmişti. TRT 1' de "Bi zahmet" adında bi program varmış. Sokakta geçiyormuş bu pogram. Gizli kamerayla çekim yapılıyormuş ve program oyuncusu türlü türlü rollere bürünüyormuş. Ve o rolün gereği doğal bi şekilde sizden birşeyler istiyormuş. İstediği şeyleri gerçekleştirme sayınıza göre size para hediyesi veriyorlarmış sonunda.

İzlediği bölümde ;
Elinde sopalı bölüm oyuncuları, sokaktan geçen genç bir erkek vatandaşı çevirmişler. Kaba saba konuşmalar, korkutmalar, itip kakmalar, şunları yap diye emretmeler. Nüfus cüzdanını almışlar, her istediklerini yaptırmışlar. Sonunda para vermişler. Bölüm bitmiş.

Arkadaşım o kadar sinirlenmiş ki izlerken, anlatırken de sinirliydi : "Çocuğun halini bir görecektin" dedi. " Garibim o kadar korktu ki ne deseler yapacaktı zaten. "

Bugünse videonun linkini göndermiş. İzlemek isteyenler için
Hakikaten yazık diyorum.
Yakın tarihte "TRT payı" kesilen ürünlere yenileri ekleniyor haberlerini okumuştum. "Bi zahmet" mümkünse ben bu programın hakkına düşen payı eksik ödemek istiyorum!!!!!

2 yorum:

Müge dedi ki...

Benzer bir durum da "Şanslı Masa"da var.. Çiftlerin ilişkilerini tehlikeye atacak dozda ve hatta durumu bilmeyen tarafın fiziki özellikleriyle dalga geçmeye varan yavanlıklarla insanları zorluyorlar.

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Biliyorum evet bir kaç kere denk geldi o program. Ama onda birazda o masada oturan ve bundan haberdar olan kişinin kabahati daha büyükmüş gibi geliyor bana.