3 Mart 2010 Çarşamba

Başka Bahara Değil, Şimdikine!


"Bahar geldi, artık uyan!!" dercesine güzel olan bugünde gördüm. Gıda çarşısında çalışan, öğle arası tatillerinde yakan top oynayan küçük genç kızları.

"Çalışırken çocuk olmak" olsaydı bu durum, yaptıklarına imrenip, sevinebilirdim ama "çocukken çalışmak olunca" yaptıkları içimin burulduğunu itiraf etmeliyim. Yeryüzünde geçen bu süremizin asgari yaşam koşullarını sağlayabilmek her zaman, herkes için kolay olmuyor farkındayım. Bunu değiştirmekte. Bu yüzden sadece şartların iyileşmesini ve ama buna rağmen büyümemelerini dileyebildim onlar ve herkes için. Öylesine değil, umutlu bi şekilde.

Ben Mersine gidiyorum, hafta sonu dönerim. Sen akşam üstü yürüyüşe çık, tatlı bir rüzgar okşasın yüzünü, kulağında bu müzik olsun, ve adımların ağır. Çünkü yavaş yavaş uyanmalısın. Çünkü, Artık, Bahar, Geldi!

Hiç yorum yok: