5 Nisan 2011 Salı

1 Nisan Şakası

Ygs sınavında gizli bir şifre uygulanmış olabileceğine dair haberi 1 nisan günü okuyunca bunun şaka olduğunu düşünmüş olmam, çok mu iyimser olmamdan kaynaklanıyor acaba:)? Hayır bu konuda kendimi tanımasam böyle olduğuma inanacağım ama ve hayır aslında böyle olmadığıma şahitlik edebilecek en az yüz kişi tanıyorum oysa.

Okuduğum haberin şaka olduğunu düşünmüş olmayı "iyimser"likle  değerlendirmem, çok mu gerizekalı olmamdan kaynaklanıyor acaba? Hayır bu konuda..aslında galiba öyle.

Birilerinin gizli yada açık imtiyazlar tanınarak, diğerlerinden daha avantajlı hale getirildiği bir çok hak ihlali oluyor (bir çok alanda) güzel ülkemde.    

Bu tutarsızlıklar ve komiklikler içinde insanın bırak mantıklı yada tutarlı düşünebilmesini akıl sağlığını (geri yada ileri zekalı) koruyabiliyor olması biraz asıl şaka gibi, geliyor bana.
Geldiler.
Gitti.

8 yorum:

Aslısın dedi ki...

İnsan olmak ve düzgün olanı düşünmek gerizekalılıksa; ben de öyleyim, ne var:)

Syhn dedi ki...

keşke benimde aklıma bu şaka olasılığı gelseydi :/
o zmn bugün gazetede doğru şıkların da yerinin değişmiş olduğunu öğrenene kadar sinirlerimi bu kdr bozmamış olurdum :)

Mystery dedi ki...

ehehhe valla doğru söylemişsin, bu olayların içinde hala aklımızı yitirmediysek şaka olan bu :)) o değil de seneye ben kpss'ye giricem ya, o sınavda da üçkağıt dönerse benimle ösym'nin binasını basmaya gelir misin :)))))

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Aslı: Kendime içimden yürü be, kim tutar seni demek geçti yorumunu okuyunca:) Rap rap rap rap," hepimiz gerizekalıyız"sa marşımız!İçimden dedim ama kimse duymadı:p

Seyhan:Bunu şaka olarak algılamamanı şu bayıldığın Güney Kore filmleriyle ilişkilendirmeye başlıyorum artık desem:)

Gizem;Yorumları okurken çay içiyordum, senin yorumunu görünce içtiğim çayı gülmekten püskürtmek zorunda kaldım:) Pc nin ekranına bir şey olursa sorumlusu olarak seni bilirim haberin olsun:)Hımm, okul basmak!Potansiyel eylemci olarak algılandığımı bilmiyordum yazdığım yazılar için:)) Teşekkür ederim.Önce bi sınava layığıyla hazırlansan ve biz bunu daha sonra konuşsak??:)

Mystery dedi ki...

eheehhhe anlaştık :))

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Tamam:)

Başak dedi ki...

Geri mi geldin. Hoş geldin. Ayrıca, kedidir kedi.

Hayat Belki Bazen dedi ki...

:)Bir seyahat hali değildi ama hoşbuldum diyeyim ben:)