2 Ekim 2009 Cuma

Bu Protestolar Yakında Konferansların Çıplak Ayakla İzlenmesini Zorunlu Kılacak Gibi!

Dün işe gitmedim, 12 ye kadar evdeydim.
Telefonumu da hiç açmadım.
Haberleri de izlemedim.
Dünya telaşıyla ilişkim en alt seviyedeydi yani.

Gece 12 den sonra tv yi açtım.
Kanalda alt yazı "IMF başkanına ayakkabı fırlatan genç serbest bırakıldı" yazıyordu!!!! da ne olmuştu yaagüzel ülkemde. Hemen haber portallarından haberi okudum ve koca bir "YAZIK" geçti içimden.

Konunun içeriği, protesto edenin, edilenin kim olduğuyla ilgili değil bu YAZIK!!
"Protestocu", "eylem" ini "şiddet" kullanarak gerçekleştirmişti ve savunduğu düşünce ne olursa olsun (ister haklı yada ister haksız) şiddet YAZIK bişeydi.

Amaç neydi?
Haberin videolarında çok sert bi şekilde fılatılan ayakkabı önce konferansa katılan ve o esnada soru soran bir dinleyiciye denk geliyor ve oradan sekerek IMF başkanının uzağından geçiyordu.
Peki ya öyle olmasaydı?
Diyelim o hızla direkt IMF başkanının yüzüne denk gelseydi. Ağzını burnu kan içinde kalsaydı?
Yada ayakkabıdan kaçmak isterken düşüp başını bir yerlere vursaydı?
Eylem başarıya mı ulaşmış olacaktı? Haklı hale mi gelinecekti, Sorun çözülmüş mü olacaktı?

An-la-mı-yo-rum!!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilginc bilgiler icin tesekkurler